Flipper-prutser Paul
-
- Real name: Paul Plevoets
Flipper-prutser Paul
Beste heren,
ik ben Paul uit Sint-Truiden, 24j, en we hebben hier al zo'n 10 Ã 15j een Bally Strikes & Spares staan. Ik vind het een prachtig machien maar spijtig genoeg hebben we er maar even plezier van gehad. Na een verhuis en enkele maanden stilstand speelde de kast niet meer en de plaatselijke hersteldienst wou er geen tijd in steken. Dat is ondertussen 10 jaar geleden.
Ik heb een zeer beperkte kennis over elektronica (modelbouwer). Er is veel zuurschade aan de MPU printplaat (of CPU? t'is die met de accu erop) en er kan geen nieuw spel meer opgestart worden. Ik zou via dit forum een liefhebber willen vinden die kan helpen om de kast weer speelklaar te maken. Ik heb met m'n eigen geknutsel vooral bang om zinloze kosten te maken... Hopelijk kan een nieuw topic in het gezocht gedeelte helpen en kan ik dat spel hier binnenkort in de living installeren
Vriendelijke groeten,
Paul
ik ben Paul uit Sint-Truiden, 24j, en we hebben hier al zo'n 10 Ã 15j een Bally Strikes & Spares staan. Ik vind het een prachtig machien maar spijtig genoeg hebben we er maar even plezier van gehad. Na een verhuis en enkele maanden stilstand speelde de kast niet meer en de plaatselijke hersteldienst wou er geen tijd in steken. Dat is ondertussen 10 jaar geleden.
Ik heb een zeer beperkte kennis over elektronica (modelbouwer). Er is veel zuurschade aan de MPU printplaat (of CPU? t'is die met de accu erop) en er kan geen nieuw spel meer opgestart worden. Ik zou via dit forum een liefhebber willen vinden die kan helpen om de kast weer speelklaar te maken. Ik heb met m'n eigen geknutsel vooral bang om zinloze kosten te maken... Hopelijk kan een nieuw topic in het gezocht gedeelte helpen en kan ik dat spel hier binnenkort in de living installeren
Vriendelijke groeten,
Paul
Re: Flipper-prutser Paul
Hoi Paul!
Allereerst: welkom hier!
Weeral nieuw jong volk ->
Weeral ne nieuwe Limburger ->
Ik ben 26 en ik woon in Wellen. Kortbij dus.
Als je wil kan ik (en ook heel wat anderen hier op het forum) je wel helpen. Ik heb ondertussen wel wat ervaring met zuurschade herstellen, inclusief die oude Bally's. Laat maar iets weten als je hulp nodig hebt.
Allereerst: welkom hier!
Weeral nieuw jong volk ->
Weeral ne nieuwe Limburger ->
Ik ben 26 en ik woon in Wellen. Kortbij dus.
Als je wil kan ik (en ook heel wat anderen hier op het forum) je wel helpen. Ik heb ondertussen wel wat ervaring met zuurschade herstellen, inclusief die oude Bally's. Laat maar iets weten als je hulp nodig hebt.
No shirt. No shoes. No pinball.
-
Maar bij die van mij vallen de printbanen wel van de plaat af Ik had als bricoleur al gedacht om dat gewoon allemaal met 0.5mm² te overbruggen aan de achterzijde, maar de helft van de banen kan ik al niet meer volgen...
De kast start nog op (vorig jaar toch nog) maar het spel start niet meer. Ik zal morgen eens foto's maken van die print, hier hebben ze er tenminste verstand van.
De kast start nog op (vorig jaar toch nog) maar het spel start niet meer. Ik zal morgen eens foto's maken van die print, hier hebben ze er tenminste verstand van.
Geen probleem. Daar bestaan schema's voor.
Zowat alles valt te herstellen.
En mocht het écht niet meer lukken, dan zijn er altijd reproductie printplaten.
Zowat alles valt te herstellen.
En mocht het écht niet meer lukken, dan zijn er altijd reproductie printplaten.
- flippers.be
- Real name: AE
- Contacteer:
Welkom hier
en ik heb nog een nieuwe Altek cpu te koop, mag weg voor 150 euro
en ik heb nog een nieuwe Altek cpu te koop, mag weg voor 150 euro
- kris-seeburg
- Real name: Kris & Isabel
welkom Paul en nog véél plezier
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Welkom Paul, en diesel64 zal je zéker kunnen helpen...
zwartepanter schreef:Welkom Paul, en diesel64 zal je zéker kunnen helpen...
Wel Paul, ik kom toch wekelijks in Sint-Truiden, dus ik wil er wel eens naar komen kijken.
- zwartepanter
Ik wilde niet "pushen" hé , ik bedoelde daar gewoon mee dat hij je wel raad kan geven of breng die print ff tot bij hem?
Neenee, geen probleem. Ik bedoelde met die smiley gewoon dat ik geflatteerd was door de referentie.
-
- zwartepanter
De typische schade dus in de hoek...
-
Heren, alvast bedankt voor jullie reacties! Ik heb een nieuw toppic gestart in het technische gedeelte van deze website, ik veronderstel dat we er daar verder op in gaan.
- Cedric
- Real name: Cedric Andries
Welkom Paul
Welkom
- Kuroto
- Real name: Steve Gilissen
Welkom!
Gameroom: WWFRR // BK2K // ROCK // ARENA // HOLLYWOOD HEAT // Sega NAOMI Universal Cabinet (MAME)
- stEmE
- Real name: Steven Meeussen
Welkom Paul en ik denk wel dat je binnen enkele dagen terug zal kunnen flipperen naar hartelust hoor
Het verschil tussen een oude auto en een oldtimer : als je je begint af te vragen of je de olie zou verversen of ineens de volledige wagen...
http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums en feestartikelen)
http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums en feestartikelen)
welkom Paul!!