Betere controle uitgifte nieuwe flipperkasten

Algemene verhalen, oproepen en discussies.
Gebruikersavatar
vmuniverse
Berichten: 186
Lid geworden op: 15 okt 2011, 08:36
Real name: none
Locatie: The Netherlands

Betere controle uitgifte nieuwe flipperkasten

Bericht door vmuniverse » 05 feb 2012, 16:31

Ik heb eens zitten denken waarom er in de afgelopen jaren minder flipperkasten te zien zijn in kroegen, cafe's, bowlings etc.
1 van de redenen is dat ze te veel ruimte innemen, en toch vaak defect/niet meer goed werken.
Wat ik zelf zou willen zien is dat Stern verder kijkt dan alleen de flipperkasten verkopen.
Nou weet ik wel dat ze een lijst hebben van verschillende landen die de flipperkasten verkopen/service aanbieden.
Maar een mooier idee zou zijn dat er servicecontracten worden afgesloten, of certificaten waaraan kan worden herkend dat ze een bepaald percentage halen qua werkende machines op lokaties.
Net zoiets als een keurmerk maar dan voor stern flipperkasten.
Dit geeft aan dat de operator voldoet aan de "hoge" eisen die gestelt worden aan de werking van de flipperkasten
Hiermee kunnen kroegen etc. garantie krijgen dat de flipperkasten die staan opgestelt gewoon goed werken en de klanten weten dat ze een lekker potje kunnen flipperen, en dus geen mankementen vertonen (zwakke flippers etc.)

Ik zou het mooi vinden dat Stern gedurende een jaar bijvoorbeeld de (error) logs kan opvragen en kan zien of er ook adequaat op gereageerd is. Zo kan er een soort kwaliteitscontrole instant gehouden worden waar iedereen van profiteert. De goede operators zijn trots op een bepaald keurmerk, en zorgt voor de slechte operators dat ze gedwongen worden om ook mee te gaan.

Just my 2 cents :)
Pinball is a little peace of art

Plaats reactie