Iemand een idee van de RAL codes van het rood en geel dat op het cabinet van de Blackout gebruikt werd?
Alvast bedankt
Blackout RAL kleuren
-
- Real name: Peter Van de Veire
Blackout RAL kleuren
There is no such thing as gravity. The Earth sucks!
Re: Blackout RAL kleuren
Dat zijn geen RAL kleuren (dacht pantome), beste optie is naar je verfwinkel een kleurenwaaier gaan halen en een beste 'match' zoeken.
Succes
Succes
-
JA, idd Pantone. Sorry. Ik zal dat even proberen
bedankt
voor de tip
Peter
bedankt
voor de tip
Peter
- g94
- Real name: Pascal Leroy
- Contacteer:
Origineel werd zo'n kabinet gezeefdrukt, en de kleurcode's die daarbij gebruikt werden zijn inderdaad Pantone.
Maar ik veronderstel dat jij dat kabinet nu gaat schilderen, en gebruik je verf en geen zeefdrukinkt. En dus heb jij wel degelijk een formule voor verf nodig (RAL of vergelijkbaar).
Hoe ik het doe: ik heb al die kleurkaarten verzameld van Levis die je in de meeste doe het zelf zaken vindt. Die zijn groter dan een kleurenwaaier en dus veel handiger om de juiste kleurformule te beoordelen. Vergelijk best met een plaats op het kabinet die niet verschenen is door de zon: onder de poten of onder de siderails.
Maar ik veronderstel dat jij dat kabinet nu gaat schilderen, en gebruik je verf en geen zeefdrukinkt. En dus heb jij wel degelijk een formule voor verf nodig (RAL of vergelijkbaar).
Hoe ik het doe: ik heb al die kleurkaarten verzameld van Levis die je in de meeste doe het zelf zaken vindt. Die zijn groter dan een kleurenwaaier en dus veel handiger om de juiste kleurformule te beoordelen. Vergelijk best met een plaats op het kabinet die niet verschenen is door de zon: onder de poten of onder de siderails.
Restauraties: Eight Ball Deluxe - Defender - Barracora -Harlem Globetrotters - Time Fantasy - AFM - MB - MM - TAF whitewood - LOTR - The Sopranos
-
Bedankt voor de tips. is maar een klein stukje aan de coin door, waar ze moeten boren hebben om het slot open te doen. Blijkbaar was iemand de sleutel verloren. We leren bij, gisteren eerste flippermechanisme ooit vervangen. me happyg94 schreef:Origineel werd zo'n kabinet gezeefdrukt, en de kleurcode's die daarbij gebruikt werden zijn inderdaad Pantone.